Notícies i Novetats

MENÚ OCTUBRE

28 de set. 2019, 3:38 publicada per ANDREU COMAS ALBERTI

A continuació podeu consultar adjunts els menús d'octubre.

Reunió informativa menjador escolar curs 2019-20

28 de set. 2019, 3:37 publicada per ANDREU COMAS ALBERTI

Benvolgudes famílies,

Amb l’objectiu d’informar-vos del funcionament del servei de menjador escolar d’aquest curs

2019-20, us convidem a assistir a la reunió que tindrà lloc el pròxim dijous 3 d’octubre a les 16:45 hores, al menjador de l’escola.

Hem hagut d’ajornar la xerrada de la dietista de Catering Vilanova, aquesta es realitzarà durant la primera quinzena de novembre, us confirmarem la data més endavant.

Equip Directiu

Vilobí d’Onyar, 26 de setembre de 2019

INFORMACIONS VÀRIES

16 de set. 2019, 4:24 publicada per ANDREU COMAS ALBERTI

Benvolguts /des pares i mares,

Comença un nou curs escolar i tot el claustre de mestres volem fer arribar una cordial salutació a totes les famílies que formeu la nostra comunitat educativa. Així mateix, volem donar-vos unes informacions de caràcter general del curs que ara iniciem.

Dir-vos també que a partir d’ara les circulars informatives s’enviaran per correu electrònic, intentant reduir al màxim la tramesa en format paper. Agrairem que si detecteu algun error en l’enviament dels correus ens ho feu saber.

TOTA LA INFORMACIÓ EN EL PDF ADJUNT A L'APARTAT INFERIOR.

ENQUESTA DE SATISFACCIÓ A LES FAMÍLIES

25 de juny 2019, 0:15 publicada per Andreu Comas Albertí

Amb l’objectiu de millorar la cooperació entre els sectors de la comunitat educativa, us demanem la vostra col•laboració per respondre aquesta enquesta.

Contesteu només una enquesta per alumne/a. Si teniu dos fills/es n'haureu de contestar dues , fent constar el nivell d'escolarització on han estat aquest curs.

L'enquesta és anònima i la data límit per contestar-la és el dilluns 1 de juliol.

Moltes gràcies pel vostre temps.

Aprofitem per desitjar-vos un bon estiu en nom de tot el claustre de mestres.

ACCEDIU A L'ENQUESTA

Menú juny

4 de juny 2019, 5:34 publicada per Andreu Comas Albertí

Els menús d'aquest últim mes.

JA PODEU VENIR A BUSCAR LES FOTOS DE GRUP

31 de maig 2019, 3:46 publicada per ANDREU COMAS ALBERTI

Benvolgudes famílies,

A partir d’avui dia 31 de maig, trobareu les fotos de grup dels alumnes de l'Escola Josep Madrenys exposades a la   Casa del Mestre.

Per comandes:

• Dilluns dia 3 de juny de 16:00 a 17:30h de la tarda

• Dimarts dia 4 de juny de les 8:30 a les 9:30h del matí

Els alumnes de 5è

VÍDEO I FOTOS DE LA JORNADA ESPORTIVA DELS ALUMNES DE 5È

13 de maig 2019, 2:23 publicada per ANDREU COMAS ALBERTI

Menú maig

6 de maig 2019, 7:04 publicada per ANDREU COMAS ALBERTI

A continuació podeu trobar el menú del mes de maig.

V JORNADA ESPORTIVA SELVA I

29 d’abr. 2019, 6:16 publicada per ANDREU COMAS ALBERTI   [ actualitzat el 29 d’abr. 2019, 6:17 ]

1-10 of 104