LLIURAMENT DEL PREMI SAMBORI GIRONA- CATALUNYA NORD A UNA ALUMNA DE 4T

6 d’abr. 2017, 3:04 publicada per Escola Josep Madrenys   [ actualitzat el 6 d’abr. 2017, 5:55 ]

LLIURAMENT DEL PREMI SAMBORI GIRONA- CATALUNYA NORD A UNA ALUMNA DE 4T

El Premi Sambori és un premi de narrativa en català dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans, organitzat per Òmnium Cultural.

El dijous 30 de març a les 18:30 h., a la Sala d'actes del Centre Cultural i Municipal Xavier Vilanova de l'Escala (Alt Empordà) va tenir lloc el lliurament del Premi Sambori Girona-Catalunya Nord.

En aquest acte la nostra alumna Jana Durà Ros de 4t A va rebre el segon premi de la seva categoria. Enhorabona Jana !!

La demarcació Girona- Catalunya Nord està formada per les comarques de l'Alt Empordà, Baix Empordà, Gironès, Pla de l'Estany, La Selva i la Catalunya Nord. La final catalana se celebrarà el 26 de maig a Barcelona.