VAGA 3 D'OCTUBRE

2 d’oct. 2017, 7:04 publicada per Escola Josep Madrenys   [ actualitzat el 4 d’oct. 2017, 12:57 per ANDREU COMAS ALBERTI ]

Benvolgudes famílies,

Us informem que hi ha convocada una vaga general per demà 3 d’octubre a tot l’àmbit territorial de Catalunya.

Seguint els serveis mínims establerts pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, pels centres d’ensenyament d’infantil i primària, heu de saber que demà al nostre centre de 309 alumnes  hi haurà només tres mestres i un membre de l’equip directiu.

El Consell Comarcal de la Selva ens ha informat que preveu mantenir el servei de transport i Catering Vilanova també assegura que mantindrà els serveis mínims en el menjador escolar.

Queda anul·lada la sortida de cicle inicial.

Davant la rapidesa dels esdeveniments us demanem que estigueu molt alerta de la nostra pàgina web per saber si hi ha novetats d’última hora.

La repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica, que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com és el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre com a treballadors i treballadores amb un dels instruments més preuats que tenim: la VAGA.

Agreujat perquè els centres educatius s’han convertit en locals maltractats per la violència més absoluta ja que moltes de les actuacions policials han estat en escoles i instituts, llocs on s’ensenya els valors de la democràcia, la llibertat, els drets humans i la pau.

Des de l’escola sempre hem treballat que la violència no és la solució dels conflictes i, en coherència amb la barbàrie produïda, l’escola ha de respondre. L'alumnat, la societat, Espanya, Europa i el món sencer han de ser testimonis que no callarem i que la força i la violència no poden guanyar mai.

En conseqüència, tal com us dèiem al principi, demà dimarts 3 d’octubre no hi haurà classes, per ensenyar que la resposta pacífica a les agressions no és només un dret sinó un deure.

Mestres de l’Escola Josep Madrenys

Vilobí d’Onyar, 2 d’octubre de 2017